Mijn Lijn Demo
contact

Contact

Uw efficiency en klantbeleving, onze zorg. Dat is De Lijn. Laat een bericht achter en ontdek wat wij voor u kunnen betekenen.

Ga naar het e-mailformulier

 

Gemeenten

Gemeenten moeten meer doen met minder. Het overhevelen van Rijk- en Provinciale activiteiten (Jeugdzorg, AWBZ, participatiewet), hogere eisen aan kwaliteit van de dienstverlening, en een budget dat onder druk staat, zorgen ervoor dat gemeenten kritisch moeten kijken naar hun organisatie.

De focus moet liggen op het voldoen aan de bezuinigingsopgave, waarbij de negatieve gevolgen worden beperkt en waarbij de effectiviteit van de gemeente wordt gewaarborgd en zelfs verbeterd. Niet alleen minder werk doen, maar werk vooral ook slimmer doen: Een combinatie tussen bezuinigen (reductie) en besparen (verbeteren). 

De Lijn is uw partner in burgertevredenheid en (kosten)efficiency

De Lijn is gespecialiseerd in waardeketenmanagement voor dienstenorganisaties. Met name gericht op burgertevredenheid of (kosten)efficiency. Wij zijn business consultants die zich focussen op de realisatie van strategie naar operatie. Binnen programma’s en projecten faciliteren we de realisatie (programmamanagement) en creëren we, samen met u, de inhoud (business analyse/ informatieanalyse). En borgen we deze twee facetten.

Concrete deliverables kunnen zijn:

  • Activiteiten in kaart brengen;
  • Analyseren en uitwerken van verbetermogelijkheden;
  • Opstellen van een gedegen verbeterplan;
  • Verbeteringen (helpen) realiseren;
  • Borging en nazorg.

Download Gemeenten en De Lijn als PDF.

Benieuwd wat we voor uw gemeente kunnen betekenen? Bekijk onze cases of bel De Lijn direct op 073 - 612 25 11.

Optimalisatieproces

Bij De Lijn delen wij een optimalisatieproces bij voorkeur op in drie fasen. Adviseren, realiseren en rapporteren. Hieronder gaan we daar verder op in.

Adviseren

Pas als u precies weet wat u doet, hoe dat u het doet en wat u aan uw bedrijfsprocessen wilt wijzigen, kunt u echt veranderen. Wij laten het u horen, zien en doen!

Lees meer

Realiseren

Ons advies is nooit een doel op zich, maar juist het begin van een verbeterproces. De begeleiding in de realisatie is hierbij bepalend voor de continuïteit van de ingezette verbeteringen.

Lees meer

Rapporteren

Goede en relevante stuur- en managementrapportages zorgen ervoor dat elke medewerker structureel meer rendement haalt uit zijn of haar commerciële (klanten)contacten.

Lees meer

Meer weten? Neem contact met ons op:

contact
contact

Tip : CEO survey

CEO's van grote bedrijven sturen op kostenreductie en verwachten groei. Wat doet en verwacht u?

Lees meer