Mijn Lijn Demo
contact

Contact

Uw efficiency en klantbeleving, onze zorg. Dat is De Lijn. Laat een bericht achter en ontdek wat wij voor u kunnen betekenen.

Ga naar het e-mailformulier

Adviseren

Pas als u precies weet wat u doet, hoe dat u het doet en wat u aan uw bedrijfsprocessen wilt wijzigen, kunt u echt veranderen. Wij laten het u horen, zien en doen! En daar helpen wij u bij. Om tot een gedegen advies op maat te komen hanteert De Lijn een werkwijze waarin wij achtereenvolgens:

  • uw behoeften in kaart brengen;
  • uw kritische bedrijfsgegevens inventariseren en analyseren;
  • een concept ontwikkelen; 
  • de oplossing voorstellen.

De adviezen spitsen wij toe op het toetsen en optimaliseren van kritieke dimensies van uw bedrijfsvoering. Denk hierbij aan korte termijn-interventies, vernieuwende strategieën, innovatieve organisatiemodellen en transformaties.

Ook beantwoorden wij uw vragen omtrent innovatieve businessmodellen. Vragen die wij voor u in dit kader kunnen behandelen zijn onder meer:

  • Hoe reduceren wij de complexiteit binnen de organisatie (zoals het stroomlijnen van processen, goed beheer van de cashflow en kostenbesparingen)?
  • Hoe (her)definiëren wij de kernactiviteiten van onze organisatie;
  • Hoe verbeteren wij de primaire processen?
  • Hoe stroomlijnen wij het verkoopproces?
  • Hoe definiëren wij nieuwe producten en diensten?
  • Hoe (her)definiëren wij de prijsstelling?
  • Hoe identificeren of definiëren wij rendabele klanten?
  • Hoe stellen wij klantcontact-programma’s op (bijv. gericht op prioriteitstelling van klanten en producten op basis van winstbijdragen)?
  • Hoe verhogen wij de kwaliteit van management en medewerkers?

Bijlage:

Download Automotive en De Lijn PDF (538 kb)

Kunt u dit .PDF bestand niet openen? Download hier een gratis versie van Adobe Acrobat.

Meer weten? Neem contact met ons op:

contact
contact

Tip : Tien geboden voor Business Intelligence

Tien geboden om succesvol Business Intelligence te realiseren.

Lees meer