Mijn Lijn Demo
contact

Contact

Uw efficiency en klantbeleving, onze zorg. Dat is De Lijn. Laat een bericht achter en ontdek wat wij voor u kunnen betekenen.

Ga naar het e-mailformulier

Realiseren

Ons advies is nooit een doel op zich, maar juist het begin van een verbeterproces. De begeleiding in de realisatie is hierbij bepalend voor de continuïteit van de ingezette verbeteringen. Verbetering vergt immers altijd verandering. Belangrijk onderdeel van elk verbetertraject is het ‘embedden’ van de gewenste oplossing in de dagelijkse praktijk van uw medewerkers. Kritische succesfactor hierbij is een juiste begeleiding door het management.

Bij de realisatie stellen wij altijd een realisatieplan met u op. Vervolgens begeleidt onze medewerker u en uw managers bij het intern begeleiden van medewerkers, zodat de gewenste oplossing bij uw medewerkers ook daadwerkelijk leidt tot structurele verbetering.

Bijlage:

Download Gemeenten en De Lijn PDF (526 kb)

Kunt u dit .PDF bestand niet openen? Download hier een gratis versie van Adobe Acrobat.

Meer weten? Neem contact met ons op:

contact
contact

Tip : Tien geboden voor Business Intelligence

Tien geboden om succesvol Business Intelligence te realiseren.

Lees meer